26 Kasım 2010 Cuma

Word 2003 Yer İmi Ekleme

Word 2003 de yer imi ekleme: Örnek olsun diye ben bir sayfa hazırladım yer imi için köşeli parantezler içine 1 yazdım(bu parantezler zorunlu değildir) ve buna yönlendirme yapacam.yer imi eklecek karakteri ilk başta blokluyoruz

Daha sonra Ekle\Yer İmi ne geliyoruz.Burada Yer İşaret Adı na ekliyeceğiniz imle ilgi bir kısaltma yazabilirsiniz ben ' a ' yazdım. Adı girdikten sonra Ekle ye basıyoruz.


Daha sonra göndermek istediğimiz yere cursoru getirip resimdeki gibi Ekle\Başvuru\çapraz Başvuru ya geliyoruz


 Şimdi açılan pencerede Başvuru Türü ne Yer İşareti seçtikten sonra Hangi Yer İşareti yazan kısımda eklediğimiz yer imi çıkacaktır. Ben yer imi ismine a vermiştim a olarak geldi karşıma bunu seçtikten sonra Ekle ye basıyoruz ve işlemimiz bitmiş oluyor.



Şekildeki gibi artık imlecin olduğu yere bir rakamı gelmiş oldu ve üstüne getirdiğimizde bağlantı için Ctrl ile tıklayın yazısı gelecektir.